Archiwum 14 lipca 2015


Akcesoria do konsoli Xbox
Autor: kamnow465 | Kategorie: Konsola dla gracza 
Tagi: akcesoria do konsoli xbox  
14 lipca 2015, 21:56

Zakup samej konsoli Xbox to dopiero przyczółek przygody w świecie konsolowych gier video. Prawdziwa przygoda rozpocznie się dopiero po dokupieniu do konsoli Xbox niezbędnych dodatkowych akcesoriów.

 

Na początek możemy zarekomendować bezwzględnie zakup czujnika ruchu Kinect oraz dodatkowego pada do zestawu.

 

Jeśli pragniesz przyśpieszyć uruchamianie gier oraz ściągać gry na konsolę Xbox ze swojeg o konta na Xbox Live dokup także dysk twardy - najlepiej o pojemności 250 lub 500 GB.

 

Bezprzewodowy kontroler do konsoli Xbox

 

Bezprzewodowe kontrolery do konsoli Xbox umozliwią Ci zatracić się w grze, jak nigdy dotychczas. Maja precyzyjny kształt i ergonomię , a dzięki udoskonalonemu sterownikowi znakomicie spisują się w grach.

 

Pady bezprzewodowe do Xboxa 360 Kinect są zasilane przy pomocy 2 baterii alkalicznych AA. Możesz je zastąpić poprzez nabycie odpowiedniego pakietu akku wraz z dodatkową ładowarkę zasilaną poprzez kabelek do portu USB konsoli czy poprzez dodatkowy zasilacz sieciowy.

 

Problem ten nie dotyczy pada do konsoli Xbox One. On bowiem posiada wbudowany akumulator, który można ładowac bezpośrednio za pomocą USB konsoli.

 

Czujnik Kinect do konsoli Xbox 360

 

Kinect – to rewolucyjny czujnik ruchu do konsoli Xbox. Urządzenie pozwala użytkownikowi na interakcję z urządzeniem bez wymagań używania innych urządzeń, wykorzystując gesty i ruchy wykonywane przy pomocy nóg i całego ciała, jak i przez głos. Kinect dla konsoli Xbox rewolucjonizuje sposób gry — koniec z kolejnymi kontrolerami. Po prostu stań przed sensorem — Kinect rozpozna Cię i zobaczy na Twoje ruchy.

 

Program dostarczany wraz z sensorem Kinect jest w stanie automatycznie wypośrodkować czujnik w oparciu o stan gry oraz fizyczne otoczenie gracza, biorąc poprawkę na również różnego rodzaju przeszkody (np. meble). Kinect ma funkcję współbieżnego śledzenia dużej postaci, w tym 2 aktywnych graczy, mogących zmieścić się w polu widzenia urządzenia.